Technická podpora a servis

PRESTIGE ENERGY - oficiální distributor ANTIK Solar Technology.

Prodejem to u nás nekončí. Rádi vám pomůžeme dotáhnout vše k dokonalosti. Věříme, že kvalitní technická podpora je základem spokojenosti našich zákazníků. Svěřte servis svého fotovoltaického systému do rukou profesionálů za podpory společnosti ANTIK.

Naším cílem je, abyste byli s našimi službami plně spokojeni a mohli se spolehnout na to, že váš systém bude fungovat na maximum efektivity.

Reklamace a servis

Pokud máte problém s produktem ANTIK využijte doporučený postup pro řešení problému. 

Technická podpora

Pro technické dotazy k produktům prosím vyplňte formulář technické podpory. 

ANTIK akademie

Vzdělávání v oblasti fotovoltaických technologií ANTIK Solar Technology


Pokud se setkáte s potížemi s produktem ANTIK, je důležité dodržovat doporučený postup, abyste efektivně vyřešili svůj problém. Zde je několik kroků, které mohou pomoci.

Doporučený postup pro řešení problémů

  • Zkontrolujte dokumentaci: Ujistěte se, že máte přístup k uživatelské příručce a dalším zdrojům, které produkt doprovázejí.
  • Restartujte zařízení: Někdy může jednoduchý restart vyřešit většinu problémů.
  • Aktualizace softwaru: Zkontrolujte, zda je na vašem zařízení nainstalována nejnovější verze softwaru.
  • Kontaktujte technickou podporu: Pokud problém přetrvává, neváhejte se obrátit na technickou podporu, která je k dispozici pro další pomoc.

Dodržováním těchto kroků byste měli být schopni většinu problémů rychle vyřešit a zajistit si tak optimální výkon vašeho produktu ANTIK.



Technická podpora


pracovní dny 8:00–16:00


Tel. +420 605 954 844


E-mail: podpora@prestige-energy.cz


Whats App - Prestige Energy (+420 605 954 844)

www.prestige-energy.cz