
Reklamace a servis

Reklamační a servisní formulář
Vyplňte reklamační formulář a zašlete reklamované zboží na adresu:
PRESTIGE ENERGY s.r.o. Kotkova 3524/22, 669 02 Znojmo
Tel. +420 605 954 844 e-mail:podpora@prestige-energy.cz
Poslední den pro přijímání reklamací na servisním středisku: 15.12.2025
Obnovený příjem reklamací 5.1.2026
Při předání zboží do reklamačního řízení je důležité zaslat kompletní obsah balení. Tímto způsobem zajistíte hladký průběh reklamace a nám pomůžete vaši žádost co nejrychleji vyřídit. Pečlivě zkontrolujte, že všechny komponenty, dokumentace a případné příslušenství jsou součástí balení. Tato opatření napomohou efektivnímu zpracování vaší reklamace a urychlí celý proces.
V případě nákupu od jiného dodavatele je zapotřebí doložit potvrzení o koupi. Přiložení dokladu o koupi je klíčové pro zajištění případné reklamace nebo výměny zboží. Tento doklad dokáže potvrdit datum nákupu a podmínky, za kterých bylo zboží zakoupeno.